سرفصل های پکیج آموزش حسابداری صنعتی

 

هم­چنین بین اهرم مالی به عنوان متغیر کنترل و محافظه­کاری رابطه منفی معنی­دار وجود دارد. نیاز به حاکمیت شرکتی ناشی از تضاد منافعی است که بین مشارکت­کنندگان در شرکت وجود دارد. تحقیقاتی که درباره­ محافظه­کاری انجام گرفته است، مؤید اهمیت نقش این میثاق­حسابداری در زمینه­های مختلفی ازقبیل برطرف­کردن مسائل برخاسته از نمایندگی، بی­اثر ساختن مسائل ناشی از عدم تقارن اطلاعاتی بین استفاده­کنندگان آگاه و ناآگاه، احقاق حقوق ذی­نفعان عمده، تاثیر مثبت بر کاهش هزینه­های استقراض و هزینه­های ­سرمایه، نقش بازدارندگی در قبال وقوع رسوایی­های مالی و هم­چنین نقش انکارناپذیر آن در مبحث حاکمیت شرکتی است. بر این اساس محافظه­کاری مخلوق عدم تقارن در تایید وضعیت سود و زیان است. نتایج بیانگر عدم وجود رابطه بین مکانیزم­های حاکمیت شرکتی و محافظه­کاری در گزارشگری مالی است. هم­چنین در این تحقیق رابطه معناداری بین اهرم مالی با محافظه­کاری مشاهده نشد. رابطه منفی معناداری میان تمرکز مالکیت و محافظه­کاری وجود دارد. لیم (2009) در تحقیقی تحت عنوان « بررسی رابطه­ی محافظه­کاری حسابداری با حاکمیت شرکتی» به این نتیجه رسید که یک ارتباط مثبت بین میزان مدیران مستقل در هیات مدیره و محافظه­کاری حسابداری وجود دارد.

یافته­­ های این تحقیق در خصوص ارتباط بین محافظه­کاری و نظام راهبر­ی شرکتی بیانگر وجود رابطه مثبت بین درصد مالکیت نهادی سهام و درصد اعضای غیر­موظف هیات مدیره و رابطه منفی بین تفکیک وظایف رئیس هیات مدیره از مدیرعامل با محافظه­کاری در شرکت­های بورس اوراق بهادار تهران بوده است. مرادزاده فرد و همکاران­(1390)، در تحقیقی به بررسی ارتباط بین ساز و کارهای راهبری شرکتی و محافظه­کاری حسابداری در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداختند. حساس­یگانه و شهریاری­(1389) در تحقیقی به بررسی رابطه بین تمرکز مالکیت و محافظه­کاری پرداختند. حساسیگانه و گلمحمدی شورکی (1390) به بررسی رابطه بین نرخ مؤثر مالیات و ویژگیهای شرکتها پرداختند. کرمی و همکاران­(1389) به بررسی تاثیر ساز­و­کارهای نظام راهبری شرکت بر میزان محافظه­کاری در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداختند. رحمانی و همکاران­(1390)، در تحقیقی به بررسی اثر ساختار مالکیت اصلی بر محافظه­کاری در سود پرداختند. از سوی دیگر محتوای برنامه در این کارگاه های حسابداری: فناوری های متدولوژی، بهترین روش های صنعت، اخرین ابزارها و تکنیک ها، سیستم های مدیریت و استاندارهای فناوری بررسی می شود.ارزیابی عملکرد در کارگاه های اموزشی حسابداری به این صورت است که عملکرد را می­توان بر اساس تحویل پروژه های فردی یا تیمی ارزیابی کرد.

از آنجایی که در حسابداری با آمار و ارقام سروکار دارید، انتخاب نرم افزار هایی که اطلاعات و گزارش ها را به صورت بصری مانند جدول و نمدار ارائه می کنند، در تسهیل کار حسابداران و مدیران بسیار تاثیرگذار است. واقعیت این است که اگر کمی اهل آموزش باشیم خیلی از مشکلات ما رفع می شود و می توانیم هر مهارت و تخصصی را فرا بگیریم و میتوانیم زندگی بهتری را تجربه کنیم. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند. باسلام وخسته نباشید.امکان داره دوره هایی که مربوط به ورود به بازار کارمیباشد رو بفرمائید درضمن اینکه آیا شما به دانش آموخته را به موسسه یا شرکتی جهت کار معرفی می کنید یا خیر؟ مهارتهای سافت اسکیل یا نرم شامل مهارتهای مرتبط با شخصیت فردی و قابلیتهای یک حسابدار برای ارتباط برقرار کردن با دیگران در محیط کار است.

ووچان­چی و دیگران­(2009) نیز دریافتندکه نسبت بالاتر سهام دردست سهام­داران نهادی منجر به کاهش تقاضا برای محافظه­کاری گردیده و ازسویی دیگر تفکیک ریاست هیات مدیره از مدیرعامل باعث کاهش تقاضا برای محافظه­کاری می­گردد. تفکیک وظایف رئیس هیات مدیره از مدیرعامل و میزان استقلال هیات مدیره تاثیر محدودی بر محافظه­کاری داشته است. وی دریافت که استقلال کمیته حسابرسی و اندازه هیات مدیره هیچ­گونه تاثیری بر افزایش محافظه­کاری در صورت­های مالی ندارد. ترکیب هیات مدیره با استفاده از معیارهای استقلال اعضای هیات مدیره، تعداد اعضای هیات مدیره و دوگانگی وظیفه مدیرعامل سنجش شده است. استفاده از 5 حسابرس مستقل بزرگ نیز تاثیر کمی بر افزایش محافظه­کاری داشته است. هم­چنین برای سنجش محافظه­کاری و بررسی تاثیر متغیرهای مستقل بر آن از مدل تعدیل شده باسو توسط خان و واتز­(2007) استفاده شد. در این تحقیق اثرات سه متغیر اعم از اندازه شرکت، اهرم مالی و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری سرمایه که انتظار می­رفت بر روابط بین متغیرهای مستقل و وابسته اثرگذار باشد کنترل گردید. یکی از مهم ترین خواسته های کارفرمایان از حسابداران ، تسلط حسابدار به امور حقوق و دستمزد اعم از نحوه محاسبه حقوق ، اضافه کار ، عیدی ، سنوات ، بیمه و…

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%87/


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : وبمستران
تاریخ : پنج شنبه 19 اسفند 1400
با نصب مه پاش در گاو داری، گاوها زمان بیشتری را صرف استراحت کردن می کنند


با نصب مه پاش در گاو داری، گاوها زمان بیشتری را صرف استراحت کردن می کنند، همین امر سطح انرژی را در بدن گاوها افزایش می دهد، در نتیجه میزان بهره وری شیر افزایش می یابد. زیرا هم شیر برقی هم کنتاکتور، برای عملکرد مناسب و با کیفیت، به جریان برق نیاز دارند و با وصل شدن جریان برق ، عملیات مربوط به قطع و وصل سیالات صورت می گیرد. شيربرقي ديافراگمي هانتر سایز 1 اینچ داراي سلونوئيد يا بوبين ٢٤ ولت AC هست و بصورت نرمالي close میباشد و به محض ورود جريان برق باز ميشوند و وقتي جریان برق قطع ميشود دومرتبه بسته ميشوند. شیر برقی هانتر که یک شیر الکترومکانیکی است دارای یک بدنه فلزی و یک پوبین با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. سلونوئید شیر برقی هانتر در همه مدل ها یکسان می باشد و این مورد یکی از ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر محسوب می شود .

بدون شک تاکنون درباره شیر برقی هانتر شنیده اید. شیرهای برقی هانتر آمریکا دارای دیافراگم استیل ضد زنگ هستند که باعث میشود شیرها به نرمی بسته شوند و موجب افزایش طول عمر و نیز مقاومت شیر در برابر نشتی آب میگردد. شیر برقی هانتر PGV سایز 1 اینچ یکی از بهترین و پر کاربردترین شیر برقیهای آبیاری با کیفیت در بازار کشاورزی برای اتوماسیونسازی سیستمهای آبیاری و فضاهای سبز خانگی و آبیاری باغها و گلخانهها و در پروژههای فضایسبز مورد استفاده میباشد. به طور کلی شیر برقی یکی از تجهیزات ارزشمند و پرکاربردی است که اخیراً در اتوماسیون های صنعتی از آن در جهت عبور مایعات و هوا به کار گرفته می شود. تسریع درخنکی هوا و بازده بسیار بالا. این شرکت که در کشورهای مختلف محصولات خود را تولید می کند، به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین محصولات را در حوضه آبیاری بارانی و هوشمند سازی آبیاری قطره ای در بین تولید کنندگان دارد. تایمر آبیاری ورسک مدل VSK01، دارای ابعاد استاندارد 15x10x10 سانتیمتر و وزن مناسب 450 گرم می باشد. این سوپاپ ها، منجر به جریان یافتن یکطرفه آب شده و در صورتی که آب تحت فشار برگشتی یا افت فشار قرار گیرد، سیستم آبیاری را به طور خودکار خاموش می کند.

https://abniro.com/piston-pumps/

 

چنین حالتی موجبات باز شدن دریچه آب جریان پیدا نمودن سیالات را فراهم می آورد. در یک بیان ساده شیر برقی به یک دستگاه آب گفته می شود که به صورت قطع و وصل شدن عمل می کند. به این صورت که وقتی کاربر ماشه تفنگی را رها میکند دهانه خروجی به صورت اتوماتیک بسته شده و آب به مسیر ورودی خود باز میگردد. سعی کنید برای استفاده از نازل ها، نوع مناسب کار خود را انتخاب نمایید. با توجه به وجود انواع مختلف شیر تایمردار آبیاری لازم است که شما با برند های مختلف این نوع از شیرها آشنایی پیدا کنید و مناسب ترین مورد را برای کار خود انتخاب کنید. استفاده از این کارواش برای تمام سطوح مناسب است، ضمن آنکه آب بهطور مستقیم از پمپ به سمت نازل میرود، برای همین با کاهش فشار مواجه نمیشویم. البته فشار واقعی بر سطح، بستگی به نازل و فاصله ی نازل از سطح دارد.

در بسیاری از مواقع با توجه به شدن و عمیق بودن سطح آلودگی ها، برای نظافت باید از نوع آب گرم آن استفاده شود. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در حوزه طراحی و تولید تجهیزات گرمایش، تهویه و سرمایش گلخانه در حال فعالیت هستند. درداخل نازل ها پیستون یا دریچه کوچکی قرار دارد که با ایجاد فشارتوسط آب به عقب کشیده شده و خروجی نازل را باز می کند. نازل مه پاش برنجی وظیفه تبدیل آب را به مه دارد. اطمینان حاصل کنید که نازل برای واشر فشار ، آبرسانی و کاربرد سازگار است. ولی اگر بدون توجه به نکات و اصول استفاده مناسب از دستگاه استفاده کنید خواهید دید که چگونه در زمان کوتاهی نیازمند لوازم های یدکی خواهید شد. کارواش صنعتی برقی: این نوع کارواش همان گونه که از نامش مشخص است برای عملیات نظافتی خود از موتور الکتریکی استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نویسنده : وبمستران
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1400