مکمل پروتئین وی چه کاربردی دارد؟

مکمل پروتئین وی چه کاربردی دارد؟

طبق تحقیقاتی که انجام شده است مشخص گردیده که چربی سوز کارنیتین در این فرآیند نقش بسیار مهم و اساسی بر عهده دارد، زیرا باعث منتقل شدن اسیدهای چرب با زنجیره طولانی به غشای داخلی می گردد و این اسیدهای چرب می توانند به عنوان منبع اصلی انرژی مورد نیاز در هنگام ورزش کردن باشند. این محصول که اغلب طعم خوشایندی ندارد میتواند طی مراحل دیگری تبدیل به پودر شده و با افزودن طعمهایی مثل شکلات یا وانیل به یک مکمل بدنسازی خوشطعم و پرفایده تبدیل شود. در بدن همه مردان مقداری از هورمون تستوسترون طی واکنش شیمیایی به دی هیدروتستوسترون تبدیل می شود که امری طبیعی است، به دی هیدروتستوسترون شکل آزاد و یا مخرب تستوسترون نیز گفته می شود. هنگام انجام تمرینات ورزشی در بدن ورزشکاران هزاران واکنش شیمیایی مختلف انجام می شود که در یکی از این واکنش ها آنزیم های بدن انسان چربی های ذخیره شده را به گلیسرول، اسیدهای چرب و الکل قندی تجزیه می کنند.

مکمل چربی سوز مبنی بر مواد محرک معمولا شامل یک یا چند ترکیب حاوی کافئین می باشند که با افزایش سطح کاتکولامین ها ( انواع ترکیباتی همچون دوپامین که از ترشحات مرکز غده فوق کلیوی به دست آمده و بر دستگاه عصبی سمپاتیک اثر دارند و همچنین باعث افزایش سطح هوشیاری شده و پتانسیل چربی سوزی دارند ) کار می کنند. ورزشکاران می توانند با عضویت در این باشگاه و ثبت کد مکمل های مصرفی خود از جوایزی نظیر شیکر، تیشرت، ساک ورزشی، حوله و حتی پکیج های مکملی نیز بهره مند شوند. زیرا علاوه بر این که به عنوان چربی سوز مورد استفاده قرار می گیرد، تولید انرژی نیز خواهد کرد که برای این گروه از ورزشکاران بسیار مناسب است. ما با پيش روي قرار دادن سياست فروش محصولات دارای لیبل وزارت بهداشت ایرانی و خارجی که از راه قانوني ، شرایط نگهداری استاندارد و حمل و نقل مناسب وارد کشور مي شوند و داراي تاييديه از سازمان غذا و دارو یا دیگر ارگان های مربوطه مي باشند در پي جلب رضايت شما عزیزان هستیم. دلیل این عارضه در استفاده از این مکمل به این خاطر است که این دارو باعث تغییر پروفایل چربی در بدن می شود و میتواند سبب به وجود آمدن آترواسکلروزیس شود.

پروتئین بار کارن 45 گرمی

از آنجا که مقالات متعددی در مجلات و وب سایت های مختلف درباره عوارض استروئیدها منتشر شده است تقریبا اکثر ورزشکاران از عوارض استروئیدها و هر دارویی که باعث تغییر در سیستم هورمونی بدن شود آگاه می باشند و خوشبختانه با شنیدن نام استروئیدها اولین مطلبی که به ذهن خطور می کند عوارض آن ها مانند ریزش مو و ناتوانی جنسی است. به عنوان یک قاعده کلی با افزایش سن میزان این تبدیل نیز افزایش می یابد، زمانی که سطح DHT بیش از حد طبیعی شود در افراد مسن باعث بزرگی و التهاب در غده پروستات و در جوانان موجب ریزش موها می گردد. FDA اکیدا توصیه نموده که بیش از 8 میلی گرم افیدرین در روز آنهم بمدت بیش از 7 روز مصرف نگردد.متاسفانه بر چسب این محصولات از مقدار ماده افیدرین بکار رفته را در این گونه مکملهای کاهش وزن پنهان می سازند و نمی نویسند. پس بهتر است از این ماده بعد از انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید، که استفاده بعد از تمرینات ورزشی باعث کاهش وزن و بهبود ریکاوری می گردد.

اکنون که دانستید مکمل BCAA چیست ، بهتر است بدانید که شرکتهای سازنده مکمل بیسیایای نسبت ترکیبات موجود در این مکمل را با اعدادی نظیر ۱:۱:۲ یا ۱:۱:۸ یا ۲:۱:۱ نشان میدهند. کراتین به شکل طبیعی در بعضی از مواد غذایی با پروتئین بالا از قبیل گوشت قرمز و ماهی وجود دارد، کراتین در بدن تبدیل به کراتین فسفات می شود که کمک به تولید ماده ای بنام آدنوزین تری فسفات (ATP) می کند. و بهترین زمانی که برای استفاده از این مکمل تعیین شده است، زمانی می باشد که توانایی جذب ماهیچه ها به نهایت خود رسیده باشد و سطح انسولین نیز بسیار بالا باشد. با استفاده از اطلاعات این مقاله می توانید برای رسیدن به اهداف شخصی خود و دستیابی به فرم ایده آل بدنی، بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. حال تحقیقات جدید نشان می دهند علاوه بر استروئید ها برخی از مکمل های ورزشی مجاز از جمله کراتین نیز ممکن است موجب ریزش مو در مردان گردند که در این مقاله به بررسی کامل آن می پردازیم. کراتین یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین مکمل های ورزشی به ویژه در رشته بدنسازی است، تحقیقات فراوانی درباره کراتین و اثرات مثبت آن در افزایش حجم عضلات، استقامت و انرژی صورت گرفته است که بعضی از آن ها به واسطه افزایش سطح هورمون تستوسترون در بدن می باشد.

https://mokamelplus.ir/product-category/proteins/whey/




|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : وبمستران
تاریخ : جمعه 10 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: