سرورهای Hewlett Packard Enterprise (HPE)

سرورهای Hewlett Packard Enterprise (HPE)

 با بیش از چهار دهه تجربه در زمینه فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از پیشروهای صنعت سرورها شناخته می‌شوند. سرور hpe با توجه به نیازهای متنوع کسب و کارها و سازمان‌ها طراحی شده‌اند و ویژگی‌های منحصر به فردی را به همراه دارند.

در زیر، به چند نمونه از سرورهای HPE و ویژگی‌های آنها اشاره خواهم کرد

سرورHPE ProLiant DL380 Gen10:  یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سرور HPE از پردازنده‌های Intel Xeon با عملکرد بالا پشتیبانی می‌کند. طراحی بهینه شده برای کاربردهای رک‌مونت با فضای دیسک‌های قابل تعویض و امکانات مدیریتی پیشرفته. امکانات امنیتی مانند TPM (ماژول امنیتی) و قابلیت بررسی اتوماتیک تهدیدات (ASR).

 سرور HPE ProLiant ML350 Gen10: مناسب برای کاربردهای برجی که نیاز به توسعه‌پذیری و قابلیت ارتقاء دارند. قابلیت پشتیبانی از تعداد بالایی از دیسک‌ها و حافظه. از تکنولوژی iLO (Integrated Lights-Out) برای مدیریت از راه دور و نظارت بر سرور استفاده می‌کند.

سرور HPE Synergy 480 Gen10: جزء خط محصولی HPE Synergy برای ساخت زیرساخت فیزیکی ابری. امکان تخصیص منابع سخت‌افزاری به صورت دینامیک برای تطابق با نیازهای متغیر بار کاری. از تکنولوژی Composable Infrastructure برای افزایش انعطاف‌پذیری و بهره‌وری استفاده می‌کند.

سرور HPE Apollo 2000 Gen10:  برای کاربردهای پردازش موازی و پردازش علم داده‌ها مناسب است. دارای طراحی با دانستن قابلیت‌های حرارتی بهتر، مناسب برای محیط‌هایی با نیازهای خنک‌کاری بالا. پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند و گرافیکی.

همچنین، مهم است بدانید که HPE تازه‌ ترین تکنولوژی ‌ها را در سرور های خود اعمال می‌ کند و به مرور زمان ممکن است مدل‌ ها و ویژگی ‌ها بروزرسانی شوند. برای انتخاب بهترین سرور HPE برای نیازهای خاص خود، توصیه می‌شود با مشاوران فنی HPE تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تا سرور مناسب ترین برای مورد استفاده تان را انتخاب کنید.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : وبمستران
تاریخ : پنج شنبه 30 شهريور 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: