مدل های شیرآلات ساختمانی

مدل های شیرآلات ساختمانی

این مدل برای استفاده از مخزن های بزرگ نیز بسیار مناسب بوده و می توان با انتخاب مخزن مناسب از آن جهت استفاده صد ها نفر استفاده کرد. معمولا دستورالعمل نصب این شیر ها باید ارائه شده باشد، اما اگر نبود می توانید با مراجعه به مقاله نصب شیرآلات نحوه صحیح نصب آن را مطالعه فرمایید. نصب شیرآلات مختلف مانند دوش، شیر مربوط به توالت فرنگی و … در سرویس بهداشتی معمولا دو مدل شیر استفاده می شود، یکی برای روشویی و دیگری برای شیر توالت (فرنگی یا ایرانی). شیرآلات ساختمانی در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند و برای سینک آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی، شیرآلات دستشویی، دوش حمام، شیرآلات توالت فرنگی و … هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین وخوش نام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می باشد. شیرهای آب را به اشکال و طرح های مختلفی طراحی می کنند که افراد بسته به سلیقه و نوع مصرفی که دارند می توانند به انتخاب هر یک دست بزنند. لازم به ذکر است که این نوع از شیرآلات مقاومت بالایی نسبت به رسوبگیری ندارند و برای حفظ زیبایی آنها باید دائماً صیقل داده شوند.

همچنین شیرهای آب سنسوردار آریان فراز نوع دیگری از شیرآلات می باشند که به صورت هوشمند کار می کنند و با گرفتن دست در زیر شیر، آب خارج شده و نیازی به باز کردن شیر توسط دست نمی باشد. در ابتدا باید شیلنگ هایی که در زیر شیر قرار دارند با دقت محکم شوند که این کار توسط آچار انجام می گیرد و نیازی به استفاده کردن از تفلون نخواهد داشت. در ضمن برای بستن شیلنگها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نمی باشد. شیراهرمی علاوه بر بهداشت بالا دارای کارتریج های قابل اطمینان برای مصرف کنندگان می باشند که منجر به افزایش متقاضیان این گونه شیر آلات شده است . در این مطلب تک تک آنها را بررسی می کنیم. شیرآلات را می توان به چند روش تقسیم بندی کرد و مورد بررسی قرار داد. در روش های دیگر تقسیم بندی می توان آنها را بر اساس شکل ظاهری، عملکرد و یا ساختمان و اجزای داخلیشان بررسی کرد. بنابراین اگر بخواهیم مواد سازنده شیرآلات بهداشتی را بشناسیم و مقایسه کنیم، باید جنس بدنه اصلی و جنس روکش آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

در نهایت اینکه برای بررسی مدلها، نقد اطلاعات فنی، مقایسه قیمت و سایر اطلاعات میتوانید به بخش خرید شیرآلات در فروشگاه چارسو مراجعه کنید. در قسمت پولیش هم سطح کار براق و صیقلی می شود. هم یکی از مزایای شیر ظرفشویی است که هم مصرف آب را کاهش داده و هم سطح توزیع آب را بیشتر کرده تا عملیات آبکشی راحتتر انجام شود. به عنوان مثال آشنایی با انواع شیر آب، پرفروش ترین شیرآلات و بهترین شیرآلات ایرانی و قیمت شیرآلات روند تصمیم گیری را آسانتر میکند. مواد شویندهی معمولی مثل ریکا و تاید و تمیز کننده های شیرآلات بهترین پاک کننده ها برای حفظ کیفیت رنگ شیرآلات می باشد. KWC از جمله بهترین برندهای شیرآلات خارجی ساخت کشور سوئیس است که در ایران نیز نمایندگی دارد. این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدارترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد. 

برای خرید محصولات کسری می توانید به نمایندگی شیرآلات کسری در تهران یا سایر شهرهای ایران مراجعه بفرمایید. مهمترین نکته در نصب شیرآلات بحث زمانشان است که بهتراست بعد ازاتمام کارهای ساختمانی و نصب وسایل آشپزخانه مثل کابینت و سینک و… اما با توجه به میزان واردات محصولات خارجی میتوان گفت که اگر یک لیست از پرفروش ترین شیرآلات خارجی درست کنیم می توانیم در ردههای اول به برندهایی مانند KWC ، شودر، دلتا و Pfister اشاره کنیم. متریال به کار رفته در شیرها باید به گونه ای باشد که به این مواد شیمیایی حساس نبوده و توسط این مواد خورده نشود. بهتر است دستگاه از جنسی انتخاب گردد که قابل زنگ زدن نبوده و استحکام بالایی داشته باشد. دماهای بالاتر از 90 درجه سانتیگراد نباید بر روی شیرآلات تاثیر گذاشته و باعث خرابی آنها شوند. آنها چه لوکس، مینیمالیستی و چه به سبک معاصر باشند، یک جزء مهم در طراحی داخلی محسوب میشوند. عمقی که سینک یا روشویی دارد در انتخاب ارتفاع شیرآلات اهمیت زیادی دارد و باید در هنگام خرید شیرآلات مختلف به این نکته توجه نمود. شیرهای خانگی که در ساختمان ها استفاده می شوند، خود به چند دسته تقسیم بندی شد و با توجه به کاربردشان به کار می روند.




|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
نویسنده : وبمستران
تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: