بهترین عطر ترکیبی مردانه

بهترین عطر ترکیبی مردانه

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی استفاده از یک عطر، رایحه آن برایتان تکراری شده باشد و به دنبال یک تغییر کوچک و خاص در همان رایحه باشید. یا جز دسته افرادی باشید که به داشتن یک رایحه شخصی که امضای عطری شما باشد علاقه دارید. عطرهای ترکیبی با داشتن این ویژگی‌های خاص کاملا مناسب شما است.


شاید به طور اتفاقی برایتان پیش آمده باشد که به هنگام استفاده از دو عطر به صورت همزمان شاهد یک رایحه بسیار خوش‌آیند از ترکیب نت‌های این دو عطر شده باشید. اما باید بگوییم که ترکیب هر رایحه عطری با یکدیگر لزوما نتیجه خوش‌آیندی نخواهد داشت. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن یادگیری اصول اولیه ترکیب عطرها، شما را با بهترین عطر ترکیبی مردانه نیز آشنا کنیم.

 

اصول ترکیب عطرها با یکدیگر

می‌دانیم که ترکیب نت‌های مختلف و ساخت یک رایحه مطلوب کار آسانی نیست و نیاز به دانش تخصصی دارد. ترکیب دو عطر با خط بویایی و نت‌های متفاوت نیز همواره کار دشواری بوده است. عطرهای ترکیبی با تغییراتی جزئی در رایحه و یا ترکیب چند عطر مختلف با ترکیب نت شبیه هم به‌وجود می‌آیند. این ترکیب ها با اینکه اصول و قواعد سفت و سختی ندارند اما بهتر است به چند نکته پیشنهادی ما در ترکیب عطرها با یکدیگر توجه کنید.

ترکیب رایحه مرکبات و چوب خشک یا مشک همواره ترکیبی فوق‌العاده برجای می‌گذارد.
اگر رایحه‌ای مرموز می‌خواهید پیشنهاد ما به شما ترکیب نت‌های شرقی با اسانس گل‌ها و گیاهان ادویه‌ای که نت خشک و گرد مانند دارند است.
اگر فردی پر دل و جرعت هستید ترکیب رایحه‌هایی متضاد مثل فلفل و وانیل ممکن است برای شما بسیار جذاب باشد.
اگر تا به‌حال تجربه ترکیب عطر نداشتین، ترکیب عطرهایی با رایحه گل یاسمن از جمله ترکیب‌های خوبی است می‌توانید امتحان کنید.
ترکیب عطرهای تند با یکدیگر معمولا نتیجه مطلوب و قابل تحملی ندارند.

 

در ادامه به معرفی بهترین عطرهای ترکیبی مردانه می‌پردازیم.

 

بلک افغان – کاپیتان بلک
هر دو عطر بلک افغان و کاپیتان بلک با داشتن رایحه‌ای تند و چوبی در ترکیب با یکدیگر رایحه‌ای خاص برجای می‌گذارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که رایحه‎‌های دخانیات و چوب را بیشتر می‌پسندید، این عطر ترکیبی مردانه برای شما کاملا مناسب خواهد بود. همچنین گاهی در ترکیب این دو عطر از یک قطره اسانس قهوه برای آشکارسازی بهتر نت‌های عطر استفاده می‌کنند

 

ساواج – دیلن بلو
هر دو ادکلن ساواج و دیلن بلو از دست گروه بویایی معطر فوژه هستند. نت‌های سازنده هر دو عطر ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی و گیاهی است. عطر و ادکلن‌های گروه بویایی معطر فوژه باعث ایجاد احساس سرزندگی و نشاط می‌شوند. ترکیب فرمولاسیون این دو عطر که مشابه یکدیگر نیز است به هنگام استفاده روزانه باعث ایجاد نشاط و انرژی مثبت زیادی در شما می‌شود.

 

کرید اونتوس – آرماف کلاب د نویت اینتنس
کرید اونتوس با رایحه شیرین و طبع خنک جزو پرطرفدارترین عطرهای مردانه در بازار است. در مقابل آن عطر جسورانه‌ی آرماف کلاب د نویت اینتنس با رایحه تند و خنک قرار دارد. این دو عطر مردانه با طبع یکسان و نت رایحه‌ای متفاوت هنگام ترکیب یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آرماف کلاب د نویت اینتنس در نت‌های میانی کاملا مشابه و منطبق با نت‌های کرید اونتوس است و این امر باعث بالا رفتن میزان جذابیت ترکیب هردو رایحه می‌شود.

 

اونجر – مارک جوزف ماین پور هوم
ادکلن اونجر از ترکیب نت‌های گرم و شیرین مرکبات و ادویه‌جات تشکیل شده است. مارک جوزف ماین پور هوم نیز باترکیب غالبی از نت‌های مرکباتی تشکیل شده است که در چند نت میانی آن ردبویی از ادویه‌جات نیز به مشام شما می‌رسد. برای دوستداران عطرهای تند، ترکیب این دو عطر گرم رایحه‌ی تلخ و چرمی یک عطر فوق‌العاده زمستانی را به ارمغان می‌آورد.

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی مفهوم عطرهای ترکیبی و معرفی بهترین عطر ترکیبی مردانه پرداختیم. دقت کنید که ممکن است عطرهای ترکیبی در ابتدا رایحه‌ی خوبی داشته باشند، اما با گذشت چندساعت با آشکار شدن نت‌های دیگر، رایحه خوشی ایجاد نشود. درمقابل ممکن است ماه‌ها و شاید سال‌ها طول بکشد تا فرمولاسیون یک ترکیب عطری خوب به‌وجود بیاید.

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b9%d8%b7%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: