بعد از نصب ردیاب خودرو باید به این نکته توجه کنید

بعد از نصب ردیاب خودرو باید به این نکته توجه کنید

به محض آنکه دستگاه حرکت خودرو را احساس کند، با هشدار فوری به شما اعلام میکند. هشدارهای فوری شامل وقایعی میشود که بر روی ردیاب رخ میدهد مانند حرکت خودرو در منطقه جغرافیایی تعیین شده، سرعت خودرو و سرقت آن از طریق ایمیل پیامک برای کاربر ارسال میشود. ردیاب خودرو تمام اطلاعات مربوط به اتومبیل را از قبیل موقعیت مکانی، میزان سوخت، سرعت حرکت و… امکان موقعیت یابی در نقاط کور را دارد.

بعد از نصب ردیاب خودرو توسط ردیاب من باید به این نکته توجه کنید که آیا جیپیاس مدنظرتان امکان موقعیتیابی در همه مناطق را دارد یا خیر. با توجه به اینکه ردیاب­های مغناطیسی دارای باتری­های قدرتمند هم هستند، اگر ردیاب را برای سفر­های ترانزیتی و حتی بین­المللی برروی خودرو نصب کنید، در کارایی ردیاب هم اختلالی ایجاد نمی­شود. برخی دیگر از ردیابها با استفاده از کامپیوتر هم تنظیم میشوند که فواید دیگری هم دارد. ردیابهای سیمی، که که علاوه بر داشتن باتری داخلی به باتری اصلی خودرو نیز متصل میشوند. ردیابهایی که نیاز به سیمکشی دارند معمولاً از سه دسته برق اصلی، سوئیچ پله و اتصال به بدنه تشکیل میشوند. ردیابهای تلتونیکا ( FMB920 ) : این ردیابها کمی بیشتر از سایر ردیابها، مانند ردیابهای آهنربایی، قیمت دارند. ردیاب خودرو GP021 ردیاب برتر نیز جزء بهترین برند جی پی اس ( GPS ) و ردیاب خودرو در بازار ایران می­باشد که باکارایی بالا، کیفیت خوب و قیمت مناسب از بهترین ردیاب­های موجود در بازار ایران می­باشد. ردیابی از طریق سیستم­های GPS و LBS موقعیت­یابی دقیق از طریق سیستم GPS و سیستم موقعیت­یابی پشتیبان LBS (موقعیت­یابی از طریق دکل­های مخابراتی) به­ صورت مداوم . ردیابی از طریق سیستم های GPS و LBS موقعیت ­یابی دقیق از طریق سیستم GPS و سیستم موقعیت یابی پشتیبان LBS (موقعیت یابی از طریق دکل های مخابراتی) بصورت مداوم .

مشخصات ردیابی از طریق سیستم­های GPS و LBS : موقعیت­یابی دقیق از طریق سیستم GPS و سیستم موقعیت­یابی پشتیبان LBS (موقعیت­یابی از طریق دکل­های مخابراتی) به صورت مداوم . آخرین محصول پیشنهادی ما ردیاب خودرو GP020 ردیاب برتر است که بهترین برند GPS و ردیاب خودرو در بازار ایران می باشد. اگر شما با سیستم برق خودرو آشنایی کافی ندارید، بهتر است این کار را به یک تعمیرکار برق خودرو بسپارید. با وجود احساس خطری که مالکان خودرو و یا موتور سیکلت به وسیله سارقان ایجاد شد است ، استفاده از ردیاب در بین افراد و مالکین خودرو دارای محبوبیت زیادی است . هزینه های مربوط به دستگاه ردیاب وسیله نقلیه چقدر است؟ ردیاب های ما به شما این امکان را می دهد که موقعیت آنلاین ردیاب ها را در فواصل منظم مانیتور کنید. هر دو هم به صورت آنلاین و آفلاین با دقتی بسیار بالا فرایند موقعیت­یابی را انجام می­دهند. پس اگر قصد خرید بهترین ردیاب مگنتی را دارید باید ردیاب بهترین شرکت را با خدمات فابریک همان شرکت تهیه کنید. همان طور که مطالعه کردید این ردیابها به کمک قابلیت و کارایی که دارند، بهتریت انتخاب برای حفظ امنیت خودروی شما عزیزان هستند. البته بدیهی است که از آنجایی که هر باطری روزی به پایان میرسد شما فرصت نسبتا کمی برای ردیابی خواهید داشت.




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : وبمستران
تاریخ : دو شنبه 23 آبان 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: