آموزش مراقبت از پوست (دوره های فنی و حرفه ای | بین المللی)

آموزش مراقبت از پوست (دوره های فنی و حرفه ای | بین المللی)

معرفی بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست در تهران
آموزش مراقبت از پوست دوره آموزشی مراقبت از پوست
مراقبت از پوست و مو تخصصی است که تنها با شرکت در دوره مراقبت از پوست زیر نظر متخصص می توان آن را آموخت. استفاده از داروهای خانگی بدون مشورت با متخصص می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث بیماری های پوستی شود. خوشبختانه امروزه بیشتر خانم ها به اهمیت این مشکل پی برده اند و کار مراقبت از پوست خود را به متخصصان حرفه ای سپرده اند. گذراندن دوره آموزشی حرفه ای مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند تا یک منبع درآمد ثابت و قابل اعتماد کسب کنید. این دوره ها باید توسط متخصصان مجربی برگزار شود که تجربیات خود را در قالب یک دوره حرفه ای به اشتراک بگذارند. آکادمی فلدورا به عنوان اولین و بهترین آکادمی پوست و مو در ایران دوره های مراقبت تخصصی خود را زیر نظر بهترین مربیان برگزار می کند.
ارائه دوره آموزشی مراقبت از پوست
ویژگی های دوره مراقبت از پوست آکادمی فلدورا
خدمتکار من فاطمه حبشی مدیر سالن VIP لی لی بصورت حضوری و عملی دوره آموزشی مراقبت از پوست پیشرفته را ارائه می دهد. در پایان دوره، افرادی که دوره آموزشی خود را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه فنی و حرفه ای بین المللی دریافت خواهند کرد. سند ارائه شده حاوی کد ثبت نام بوده و قابل استعلام می باشد.
این دوره آموزشی تمامی مباحث آموزش پاکسازی پوست را از مبتدی تا فوق حرفه ای با کمک تکنولوژی روز دنیا آموزش می دهد و به دلیل دارا بودن حالت های کارگاهی و کاربردی به دانش آموزان کمک می کند تا بر موضوعات مختلف تسلط کامل پیدا کنند.
همچنین بخوانید: Eskom Healthcare چیست؟ (آموزش فنی، مزایا و چالش ها)
علاقه مندان به آموزش مراقبت از پوست در تهران می توانند با مراجعه به کلینیک مجهز سالن VIP لیلی که مجهز به مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های پاکسازی و مراقبت از پوست صورت و بدن است، مهارت های لازم را کسب کنند. متخصصین مجرب و مربیان حرفه ای در این زمینه.
عنوان دوره مراقبت از پوست لی لی
در این دوره، دانشجویان با انواع پوست، راه حل های مراقبتی مناسب و نحوه کار با جدیدترین ابزار مراقبت از پوست صورت آشنا می شوند. در نهایت بهترین بسته های تخصصی و حرفه ای مراقبت از پوست را برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می شناسد.
در این دوره با نحوه درمان پوست ناسالم و نحوه کار با ابزار و تجهیزات پزشکی تخصصی آشنا می شوید. برخی از مهمترین موضوعاتی که در این دوره ارائه می شود عبارتند از:
درمان ویژه پوست صورت
مراقبت از پوست با پروتئین و ویتامین
درمان انواع آکنه چشم و صورت
اطراف چشم را روشن و آبرسانی می کند
کابین درمان پوست چند برند
اکسیژن درمانی، هیدروکسی تراپی، موضعی، خارجی و سم زدایی
Mesowhite ضعیف است
روش ذوب قبغاب
زندگی خاص
مراقبت از دست و پا
بلند کردن
اسکوم درمانی
کرم پودر BB گردن و دائمی
این تنها بخشی از برنامه درسی است، پس از اتمام دوره از دانشجو انتظار می رود دوره حرفه ای مراقبت از پوست 0 تا 100 را مطالعه کند و بتواند به همه افرادی که با توجه به شرایط و نیازهای پوست خود خدمات ویژه ای ارائه دهد.
بازار مراقبت از پوست
با توسعه زندگی صنعتی و افزایش تعداد شهرنشینان، پوست انسان در معرض آلاینده های زیست محیطی زیادی قرار دارد، بنابراین دریافت خدمات تخصصی مراقبت از پوست به یک ضرورت برای همه افراد تبدیل شده است.
همچنین بخوانید : ماساژ صورت در منزل (آموزش گام به گام ماساژ خانگی)
کسب و کار مراقبت از پوست بازار رو به رشدی دارد، به همین دلیل سالانه افراد زیادی سعی می کنند وارد این بازار شوند، اما همه موفق نمی شوند و درآمد کسب می کنند.
مشتریان می توانند به سرعت تفاوت بین یک حرفه ای بسیار آگاه و با تجربه و فردی که فقط در حال تمرین است را تشخیص دهند به همین دلیل اگر می توانید برای ورود حرفه ای به این حوزه باید یک دوره آموزشی مناسب و گسترده را طی کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در این زمینه متخصص باشید.
امروزه دستگاه های فوق حرفه ای و پیچیده ای وارد بازار شده اند و برندهای متنوعی که محصولات مراقبت از پوست و مو را ارائه می دهند، تصمیم گیری را برای حرفه ای ها دشوار کرده است، بنابراین فقط کسانی که در بازار از جدیدترین دستگاه ها مطلع هستند، شایسته هستند. استفاده موثر از آنها. من همه آن را در دوره مراقبت از پوستم پوشش دادم.
یادگیری نحوه مراقبت از پوست برای موفقیت کافی نیست، بلکه باید بدانید که چگونه هزینه و قیمت شستشو و مراقبت از پوست را تعیین کنید، چگونه صورت، مراقبت از مو، دست و پا و نحوه شناسایی آنها را بشناسید. بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست را بیاموزید. در دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی فلدورا که در سالن VIP لی لی برگزار شد، تجربه چندین ساله خود را در زمینه مراقبت از پوست و ارائه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای به مشتریان ارائه خواهم کرد. در صورت تمایل می توانید در این دوره ها ثبت نام کنید و ضمن یادگیری راهکارهای جامع مراقبت از پوست، خود را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده کنید.
همچنین بخوانید: لینک ها، کانال ها و گروه های آموزشی مراقبت از پوست در تلگرام و اینستاگرام
نحوه ثبت نام در دوره آموزشی تخصصی و پیشرفته مراقبت از پوست آکادمی فلوریدا
برای ورود به بازار کار نظافت و مراقبت از پوست از امروز می توانید در بهترین آکادمی پوست و مو ایران با بهترین قیمت در دوره ویژه ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09120311317 آرایشگاه لی لی وی آی پی تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید. در دوره ای که متناسب با نیاز شما باشد.
پس از گذراندن این دوره، اگر بتوانید پوست خود را به روشی پیشرفته تمیز کنید، در صورت تمایل می توانید به این کار مسلط شوید و در این زمینه وارد بازار کار شوید.
شرکت در دوره آموزشی مراقبت از پوست برای تمامی علاقه مندان رایگان است و مربیان متخصص ما تمام تلاش خود را می کنند تا هر آنچه را که نیاز دارید به زبان بسیار ساده به شما آموزش دهند و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.
تمامی مراحل کار را در عمل مشاهده خواهید کرد و فرصت کسب تجربه در انجام مراحل مختلف مراقبت از پوست را خواهید داشت. تمرکز این دوره بر آموزش حرفه ای و کامل است تا فرد بتواند پس از گذراندن دوره و مدرک به طور مستقیم وارد بازار کار شود و درآمد کسب کند.

https://fatemehhabashi.com/skin-care-training/




|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : وبمستران
تاریخ : پنج شنبه 5 آبان 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: