باتری ویلچر های الکترونیکی اگر به صورت کامل شارژ شوند

باتری ویلچر های الکترونیکی اگر به صورت کامل شارژ شوند

پس از مشخص شدن محل براکت ها، سوراخ ها علام گذاری و به وسیله دریل سوراخکاری کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمائید می توان بدون اشغال تمامی عرض پلکان آن را نصب نمود ، به نحو ی که همزمان قابل استفاده معلولین و نفراتی باشد که قصد بالا رفتن از پله بدون بالابر را دارند . این ریل اختصاصی در گذر زمان بدون سایش و زنگ زدگی باقی می ماند و رطوبت، گرد و غبار، گرما و سایر عوامل مخرب محیطی روی آن تاثیرگذار نیست. افراد سالمند که دچار ضعف جسمانی هستند با استفاده از ویلچر برقی میتوانند بدون کمک شخص دیگر به هر جایی که بخواهند منتقل شوند. در نمونه دستی آن بدون داشتن نیروی محرک باید از سایر افراد کمک گرفت این کار تا حد زیادی خسته کننده بوده و زحمت زیادی را در هنگام جابهجایی باید متحمل شد. اگر مدل انتخابی شما از جنس استیل است حتما دقت کنید که با روکش کروم باشد تا خاصیت ضد زنگ و ضد خورندگی در محیط بیرون و در شرایط جوی بارندگی و رطوبت بالا داشته باشد.

بالابرهای تک نفره دارای مدل های متفاوتی هستند که با توجه به نیاز مشتری قیمت های متفاوتی را دربرمی گیرند. یکی از بهترین مدل های ویلچر برقی مدلهای آلمانی بوده که هر دو نمونه برقی و دستی آن در دنیا از نظر ساختار و عملکرد محبوبیت زیادی را دارد. بعضی از قسمتهای ویلچر اعم از صندلی و دستهی آن قابلیت حرکت به بالا و پایین و خم و راست شدن را دارد. تخریب سقف جهت رسیدن به فضای عمودی که بالابر ثابت احتیاج دارد . فرهاد فتورهچی، مجری طرح در گفتوگو باایسنا، طراحی و تولید ویلچرهای برقی پلهرو را در راستای توانبخشی معلولان دانست و گفت: این ویلچر قابلیت بالارفتن از پلههای استاندارد تا پلههایی با ارتفاع 22 سانتیمتر را دارد. بالابرهای خانگی ما برای فروش در اشکال و اندازه های مختلف هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند و در خانه شما قرار بگیرند. در واقع باید سایزی که اندازه ی شما است را انتخاب نمایید.

باتری ویلچر های الکترونیکی اگر به صورت کامل شارژ شوند، حدود 7 تا 8 ساعت و مسافتی به اندازه 15 تا 35 کیلومتر را طی می کنند. این وسیله به دلیل قابلیت تنظیم شدنی که دارد، تا حد زیادی به فرد معلول کمک کرده و توانایی او را افزایش میدهد تا نیاز کمتری به کمک افراد داشته باشند و از اعتماد به نفس و استقلال بیشتری بهره ببرند. ساختمان کلا سه طبقه دارد، هم کف، اول و دوم. با خرید صندلی پله از کوشا گارانتی هم دریافت خواهید کرد و اطمینان کامل از کیفیت محصول خواهید داشت. ویلچرهای برقی برای حرکت به نیروی کمتر نسبت به ویلچر دستی نیاز دارند، چرا که ویلچرهای دستی با کمک دست و فشاری که به چرخها برای حرکت وارد میشود باعث خستگی و نیاز فرد معلول به کمک افراد دیگر میشوند؛ ولی ویلچرهای برقی با فشردن چند دکمه به حرکت در میآیند و باقی کار به عهده موتور این وسیله است که کار را برای افراد آسان میکند. تنها مواردی که موجب تمایز بین آنها میشود ظرفیت و تحمل فشار آنها است. در صورتیکه کابل آسانسور هیدرولیکی پاره شود سیستم پاراشوت فعال شده و با قلاب کردن به دور ریل مانع از سقوط آسانسور هیدرولیکی میشود.

با ما تماس گرفتند و از ما مشاوره خواستند . سلام جناب فردی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. وی به مکانیزم ویلچر پلهرو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مکانیزم حرکت در این ویلچر “جک” است، گفت: مکانیزم پله رو در 3 نوع “شنی”، “ستارهای” و “جکی” است. این نوع از ویلچرها نسبت به سایر ویلچرها تکنولوژی پیچیده تری دارند. از ویژگیهای مهم ویلچر برقی تایوانی علاوه بر طراحی و زیبایی آن میتوان به طول عمر بالای قطعات و لوازم این محصول نام برد. شرکت افراز صنعت در اقدامی کم سابقه اقدام به ابداع محصول بالابر پله پیما نمود که باتوجه به قیمت بالای محصولات مشابه خارجی و دسترسی محدود به این نوع بالابرها در نوع خود ابتکاری ارزشمند به شمار آمده واین اقدام مورد تقدیر سازمان های بهزیستی ، علوم پزشکی و غیره گردید و با انعکاس آن در رسانه ها خبرساز گردیده است . این محصول دارای مدلهای مختلفی در بازار است که این تنوع هر نیازی را پاسخگوست.

https://kooshagroups.ir/products/what-stairlift/




|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 3 مهر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: