پخش عمده لوازم جانبی موبایل

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

اسپیکر های بلوتوثی دارای دو مدل مختلف هستند ، مدل اول که دارای ابعادی کوچک و قابل حمل است ، این مدل از اسپیکر با باتری شارژ می شود و به همین دلیل می توانید آن را با خود همراه داشته باشید . نام دیگر این ابزار ویدئو کپچر است، یک قطعه سخت افزاری است که عمل تبدیل سیگنال ویدئویی را به فرمت دیجیتال انجام می دهد. در این مطلب سعی داریم اسپیکر بلوتوث را به طور کامل به شما معرفی نماییم . به هنگام انتخاب اسپیکر بلوتوث Bluetooth Speaker باید به نکاتی دقت نمایید ، در اینجا به برخی از این نکات برای انتخاب بهتر شما اشاره می کنیم . اسپیکر های دارای باتری قابل شارژ به وسیله شارژر های معمولی میکرو usb شارژ می شوند. از ویژگیهای این اسپیکر قابل حمل میتوان به صدای ۳۶۰ درجه و با قدرت بالا، دو «Passive Radiator»، بیس قدرتمند و روکش پارچهای و طراحی زیبا اشاره کرد. درصورتیکه توان خروجی صدا برایتان اهمیت چندانی ندارد و صرفا به دستگاهی برای پخش صدا نیاز دارید، این دسته از اسپیکرها گزینهی مناسبی بهشمار میروند.به کارت صدا یا DAC یا آمپلیفایر نیاز است؟ اکثر اسپیکرهای خانگی دارای دو یا تعداد بیشتری کانال خروجی هستند.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

از ویژگیهای بهترین پخش کننده خانگی میکرولب، میتوان به درگاه USB، درگاه کارت حافظه SD، دو عدد ورودی میکروفون، یک عدد میکروفون، بلوتوث، کیفیت بالا و برخورداری از اپلیکیشن اشاره کرد. مجموعه جیتل ، با پنج سال سابقه کاری در بخش فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی موبایل و پانزده سال سابقه فعالیت در فروشگاه های حضوری خود به عنوان معرف ترندترین اکسسوری ها در بازار کشور به مرکزیت مشهد شناخته شده و با واردات مستقیم همواره یک قدم جلوتر از سایرین ایستاده است.از معروفترین محصولاتی که جیتل اولین معرف و فروشنده آن در بازار بوده میتوان به اسپینر ، پاپ سوکت و انواع قاب فانتزی نظیر پشمالو ، پاندا و یونیکورن اشاره کرد. خرید موبایل و لوازم جانبی امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است و به عنوان یه وسیلهی مهم هر روز از آن استفاده میکنیم. شما می توانید این دستگاه را به کمک بلوتوث به موبایل یا تبلت تان وصل نمایید و از آن لذت ببرید . همچنین بعضی از مدل های تولید شده توسط این شرکت قابلیت اتصال به کمک سیم را دارد و شما می توانید آن را با سیم به موبایل متصل کرده و از آن استفاده نمایید . شاید فیفا برای شما نامی آشنا و برندی معتبر نباشد و اطمینان لازم را جهت خرید به آن نداشته باشید ،ولی باید بگوییم با وجود اینکه این برند نامی آشنا در بحث صدا نیست ولی به جرات می توان گفت که نظر شما بعد از استفاده از محصولات آن کاملاً عوض می شود .

این راه ورودی ممکن است AUX باشد که شما می توانید به کمک کابل موبایل یا تبلت تان را به اسپیکر متصل نمایید . شما می توانید اسپیکرها را از طریق بلوتوث به لپ تاپ یا موبایل تان متصل نمایید و همزمان از موبایل تان نیز استفاده نمایید . شما با دقت کردن به این نکات می توانید انتخابی شایسته و مناسب را داشته باشید . البته باید به شما بگوییم که بعضی از انوع بلندگوی بلوتوثی هستند که بسیار بزرگ می باشند و از آن ها می توان در منزل یا ماشین استفاده نمود ، این اسپیکرها به دلیل بزرگی قابلیت حمل را ندارند . شما می توانید در این سایت انواع اسپیکر بلوتوث سامسونگ را مشاهده نمایید . ظاهر حرفهای و خاصیت ضدآب بودن این اسپیکر و همچنین ابعاد و کیفیت صدای خروجی آن به طور کاملا مطمئن جهت استفاده در فضاهای باز، Xtreme 2 را به گزینهای وسوسه انگیز جهت خرید و تهیه تبدیل کرده است. نخستین گام برای درست کردن صدای کامپیوتر در ویندوز آن است که مطمئن شویم صدای رایانه را بیش از حد کاهش نداده و یا قطع نکردهایم. این شرکت توانسته است اسپیکرهای ساده و ارزان را تولید نماید و اگر شما به دنبال خرید اسپیکر بلوتوث ارزان می باشید بهتر است از محصولات این شرکت دیدن نمایید و از بین آن ها انتخابی مناسب داشته باشید .

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی

شما اگر می خواهید می توانید قیمت اسپیکر بلوتوث سونی را در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده نمایید . کیفیت صدا : یکی از گزینه های تاثیر گذار در انتخاب اسپیکر بلوتوث کیفیت صدا می باشد . امروزه موبایل ، تبلت و لپ تاپ ها اسپیکر های قوی ندارند و شما ممکن است در سفر یا یک پیک نیک خانوادگی نیاز به وسیله ای داشته باشید که موزیک مورد علاقه تان را با صدایی بلندتر گوش کنید ، برای این منظور اسپیکر بلوتوث می تواند بهترین گزینه باشد . اگر برای شما این شیوهی اتصال اهمیت دارد، مثلا دستگاه پخش موسیقی شما بلوتوث ندارد، حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. منظور استفاده : شما به هنگام انتخاب اسپیکر باید دقت نمایید که برای چه استفاده و منظوری می خواهید اسپیکر را تهیه نمایید زیرا اسپیکر های بلوتوثی نسبت به اسپیکر های معمولی قیمت بالاتری دارند پس بهتر است اگر استفاده دارید به تهیه این دستگاه بپردازید .




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : وبمستران
تاریخ : چهار شنبه 29 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: