خرید رپورتاژ آگهی در سایت نشونت یکی از ساده ترین اشکال تبلیغات است


لینک های خارجی (که به آن بک لینک نیز گفته می شود ) یک نوع از لینک است و هنگامی که کاربر بر روی آن کلیک می کند از آن صفحه به یک صفحه هدف دیگر که در کد ذکر شده هدایت می شود. ایا بک لینک نوفالو نیز تاثیر مثبت بر سئو دارد؟ اگر داخل فایل شما لینک وجود داشته باشد، حکم بک لینک را دارد. 3. Phrase match: یعنی کلمه کلیدی داخل یک جمله استفاده شود. 2. Broad match: یعنی قبل یا بعد از کلمه کلیدی تان یک پسوند و پیشوند آورده و روی آنها به صفحه مورد نظرتان لینک دهید. 1. Exact match: یعنی دقیقاً روی خود کلمه کلیدی لینک داده شود. توجه داشته باشید که رپورتاژ آگهی در حقیقت متنی است که نویسنده در این متن به دنبال رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود می باشد این هدف تبلیغاتی می تواند معرفی محصول یا خدمات یا قرار دادن هایپر لینک در متن باشد . کسب و کار شما در هر درجه و مرحله ای که باشد شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می توانید در گسترش و رونق آن گام های مهمی را بردارید.

مطالبی که در وبلاگ شما نوشته می شوند می توانند در زمینه های گوناگونی باشند و هیچ ایرادی ندارد. ناگفته نماند استفاده منظم از بک لینک و سفارش رپورتاژ آگهی دائمی با توجه به هزینه مناسبی که دارند سایت شما را ارتقا دهد پس اطلاع دقیق از پرسش بک لینک چیست هدف شما و رونق کسب و کار را در مسیر پیشرفت قرار میدهد. هنگامی که خواننده به اندازه کافی درگیر شد، می توان با اطلاع رسانی به خوانندگان درباره نحوه خرید یک محصول یا خدمات کار خود را پایان داد. یعنی رپورتاژها اغلب با فراخوانی به عمل خاتمه می یابد که به خواننده اطلاع می دهد چگونه و کجا محصول یا خدمات را خریداری کند. بنظر برسند. این موضوع نگاه و دید فرد را مثبت کرده و دیگر فردی که رپورتاژ را مشاهده می کند از همان ابتدا حس اینکه با یک تبلیغ پر از مبالغه رو به روست را نخواهد داشت.

تاثیر فوق العاده رپورتاژ آگهی (مقایسه 1 ماهه)

پس از این به بعد اگر کسی از شما پرسید که رپورتاژ چیست باید پاسخ دهید رپورتاژ آگهی یکی از ساده ترین اشکال تبلیغ برای یک کسب و کار است. پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید: سئو محتوا یا محتوای سئو شده چیست؟ شما اگر از این کلمات در عنوان صفحات خودتان استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را ترغیب به کلیک روی آنها نمایید. شما میتوانید یک ابزار رایگان بسازید و آن را به صورت رایگان با جوامع آنلاین در سایت خود به اشتراک بگذارید و تعداد زیادی بک لینک به دست آورید. بدین ترتیب بهینه سازی سایت به عنوان یکی از اقدامات مهم و اساسی است که صاحبان وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، ورزشی و غیره می توانند در راستای دسترسی آسان کاربران به وب سایت خود انجام دهند. شما می توانید در این چکیده یا مقدمه، کاربران تان را به متن و محتوای اصلی رپورتاژتان هدایت نمایید. در این مجله آخرین اخبار مربوط به دنیای مد و فشن مطرح شده و همیشه پیش از شروع فصل جدید، آخرین اخبار و ترندهای دنیای مد را در اختیار کاربران قرار میدهد. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد.

و چگونه کسب و کار ما را متحول می کند؟ ما به این عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای جلب اعتماد گوگل از پکیج رپورتاژ ما با انکرتکست های مختلف بهره جویند. اگر توضیح بیشتر از این میخواهید پس سری به از دورهها و مقالههای بازاریابی محتوا در آکادمی نوین استفاده کنید. با این حال هر محتوای پولی خطر از دست دادن مخاطب را به دنبال دارد، به خصوص اگر در آن تأکید زیادی به فروش داشته باشیم. همینطور موتورهای جستجوگر از لینکها برای خزیدن در سطح وب و دنیای اینترنت استفاده میکنند وقتی وارد سایت شما میشوند و یک لینک را در سایت شما میبینند چه آن سایت به صفحه خود لینک شده باشد چه به سایت دیگهای موتورهای جستجوگر وارد این لینک میشوند و آن صفحه را ایندکس میکنند در گوگل. البته این بدان معنا نیست که هر چقدر تعداد بک لینک های یک سایت بیشتر باشد، جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود… در مورد آمار و ارقام هم باید بگوییم که در ارائه آمار و ارقام هرگز این فکر را نکنید که کاربر نمی تواند متوجه صحت یا سقم آن شود. ساخت کلیپ حرفه ای آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید!

منبع:

https://neshoonet.ir/reportage/


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : وبمستران
تاریخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401
سرفصل های پکیج آموزش حسابداری صنعتی

 

هم­چنین بین اهرم مالی به عنوان متغیر کنترل و محافظه­کاری رابطه منفی معنی­دار وجود دارد. نیاز به حاکمیت شرکتی ناشی از تضاد منافعی است که بین مشارکت­کنندگان در شرکت وجود دارد. تحقیقاتی که درباره­ محافظه­کاری انجام گرفته است، مؤید اهمیت نقش این میثاق­حسابداری در زمینه­های مختلفی ازقبیل برطرف­کردن مسائل برخاسته از نمایندگی، بی­اثر ساختن مسائل ناشی از عدم تقارن اطلاعاتی بین استفاده­کنندگان آگاه و ناآگاه، احقاق حقوق ذی­نفعان عمده، تاثیر مثبت بر کاهش هزینه­های استقراض و هزینه­های ­سرمایه، نقش بازدارندگی در قبال وقوع رسوایی­های مالی و هم­چنین نقش انکارناپذیر آن در مبحث حاکمیت شرکتی است. بر این اساس محافظه­کاری مخلوق عدم تقارن در تایید وضعیت سود و زیان است. نتایج بیانگر عدم وجود رابطه بین مکانیزم­های حاکمیت شرکتی و محافظه­کاری در گزارشگری مالی است. هم­چنین در این تحقیق رابطه معناداری بین اهرم مالی با محافظه­کاری مشاهده نشد. رابطه منفی معناداری میان تمرکز مالکیت و محافظه­کاری وجود دارد. لیم (2009) در تحقیقی تحت عنوان « بررسی رابطه­ی محافظه­کاری حسابداری با حاکمیت شرکتی» به این نتیجه رسید که یک ارتباط مثبت بین میزان مدیران مستقل در هیات مدیره و محافظه­کاری حسابداری وجود دارد.

یافته­­ های این تحقیق در خصوص ارتباط بین محافظه­کاری و نظام راهبر­ی شرکتی بیانگر وجود رابطه مثبت بین درصد مالکیت نهادی سهام و درصد اعضای غیر­موظف هیات مدیره و رابطه منفی بین تفکیک وظایف رئیس هیات مدیره از مدیرعامل با محافظه­کاری در شرکت­های بورس اوراق بهادار تهران بوده است. مرادزاده فرد و همکاران­(1390)، در تحقیقی به بررسی ارتباط بین ساز و کارهای راهبری شرکتی و محافظه­کاری حسابداری در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداختند. حساس­یگانه و شهریاری­(1389) در تحقیقی به بررسی رابطه بین تمرکز مالکیت و محافظه­کاری پرداختند. حساسیگانه و گلمحمدی شورکی (1390) به بررسی رابطه بین نرخ مؤثر مالیات و ویژگیهای شرکتها پرداختند. کرمی و همکاران­(1389) به بررسی تاثیر ساز­و­کارهای نظام راهبری شرکت بر میزان محافظه­کاری در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداختند. رحمانی و همکاران­(1390)، در تحقیقی به بررسی اثر ساختار مالکیت اصلی بر محافظه­کاری در سود پرداختند. از سوی دیگر محتوای برنامه در این کارگاه های حسابداری: فناوری های متدولوژی، بهترین روش های صنعت، اخرین ابزارها و تکنیک ها، سیستم های مدیریت و استاندارهای فناوری بررسی می شود.ارزیابی عملکرد در کارگاه های اموزشی حسابداری به این صورت است که عملکرد را می­توان بر اساس تحویل پروژه های فردی یا تیمی ارزیابی کرد.

از آنجایی که در حسابداری با آمار و ارقام سروکار دارید، انتخاب نرم افزار هایی که اطلاعات و گزارش ها را به صورت بصری مانند جدول و نمدار ارائه می کنند، در تسهیل کار حسابداران و مدیران بسیار تاثیرگذار است. واقعیت این است که اگر کمی اهل آموزش باشیم خیلی از مشکلات ما رفع می شود و می توانیم هر مهارت و تخصصی را فرا بگیریم و میتوانیم زندگی بهتری را تجربه کنیم. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند. باسلام وخسته نباشید.امکان داره دوره هایی که مربوط به ورود به بازار کارمیباشد رو بفرمائید درضمن اینکه آیا شما به دانش آموخته را به موسسه یا شرکتی جهت کار معرفی می کنید یا خیر؟ مهارتهای سافت اسکیل یا نرم شامل مهارتهای مرتبط با شخصیت فردی و قابلیتهای یک حسابدار برای ارتباط برقرار کردن با دیگران در محیط کار است.

ووچان­چی و دیگران­(2009) نیز دریافتندکه نسبت بالاتر سهام دردست سهام­داران نهادی منجر به کاهش تقاضا برای محافظه­کاری گردیده و ازسویی دیگر تفکیک ریاست هیات مدیره از مدیرعامل باعث کاهش تقاضا برای محافظه­کاری می­گردد. تفکیک وظایف رئیس هیات مدیره از مدیرعامل و میزان استقلال هیات مدیره تاثیر محدودی بر محافظه­کاری داشته است. وی دریافت که استقلال کمیته حسابرسی و اندازه هیات مدیره هیچ­گونه تاثیری بر افزایش محافظه­کاری در صورت­های مالی ندارد. ترکیب هیات مدیره با استفاده از معیارهای استقلال اعضای هیات مدیره، تعداد اعضای هیات مدیره و دوگانگی وظیفه مدیرعامل سنجش شده است. استفاده از 5 حسابرس مستقل بزرگ نیز تاثیر کمی بر افزایش محافظه­کاری داشته است. هم­چنین برای سنجش محافظه­کاری و بررسی تاثیر متغیرهای مستقل بر آن از مدل تعدیل شده باسو توسط خان و واتز­(2007) استفاده شد. در این تحقیق اثرات سه متغیر اعم از اندازه شرکت، اهرم مالی و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری سرمایه که انتظار می­رفت بر روابط بین متغیرهای مستقل و وابسته اثرگذار باشد کنترل گردید. یکی از مهم ترین خواسته های کارفرمایان از حسابداران ، تسلط حسابدار به امور حقوق و دستمزد اعم از نحوه محاسبه حقوق ، اضافه کار ، عیدی ، سنوات ، بیمه و…

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%87/


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : وبمستران
تاریخ : پنج شنبه 19 اسفند 1400
با نصب مه پاش در گاو داری، گاوها زمان بیشتری را صرف استراحت کردن می کنند


با نصب مه پاش در گاو داری، گاوها زمان بیشتری را صرف استراحت کردن می کنند، همین امر سطح انرژی را در بدن گاوها افزایش می دهد، در نتیجه میزان بهره وری شیر افزایش می یابد. زیرا هم شیر برقی هم کنتاکتور، برای عملکرد مناسب و با کیفیت، به جریان برق نیاز دارند و با وصل شدن جریان برق ، عملیات مربوط به قطع و وصل سیالات صورت می گیرد. شيربرقي ديافراگمي هانتر سایز 1 اینچ داراي سلونوئيد يا بوبين ٢٤ ولت AC هست و بصورت نرمالي close میباشد و به محض ورود جريان برق باز ميشوند و وقتي جریان برق قطع ميشود دومرتبه بسته ميشوند. شیر برقی هانتر که یک شیر الکترومکانیکی است دارای یک بدنه فلزی و یک پوبین با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. سلونوئید شیر برقی هانتر در همه مدل ها یکسان می باشد و این مورد یکی از ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر محسوب می شود .

بدون شک تاکنون درباره شیر برقی هانتر شنیده اید. شیرهای برقی هانتر آمریکا دارای دیافراگم استیل ضد زنگ هستند که باعث میشود شیرها به نرمی بسته شوند و موجب افزایش طول عمر و نیز مقاومت شیر در برابر نشتی آب میگردد. شیر برقی هانتر PGV سایز 1 اینچ یکی از بهترین و پر کاربردترین شیر برقیهای آبیاری با کیفیت در بازار کشاورزی برای اتوماسیونسازی سیستمهای آبیاری و فضاهای سبز خانگی و آبیاری باغها و گلخانهها و در پروژههای فضایسبز مورد استفاده میباشد. به طور کلی شیر برقی یکی از تجهیزات ارزشمند و پرکاربردی است که اخیراً در اتوماسیون های صنعتی از آن در جهت عبور مایعات و هوا به کار گرفته می شود. تسریع درخنکی هوا و بازده بسیار بالا. این شرکت که در کشورهای مختلف محصولات خود را تولید می کند، به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین محصولات را در حوضه آبیاری بارانی و هوشمند سازی آبیاری قطره ای در بین تولید کنندگان دارد. تایمر آبیاری ورسک مدل VSK01، دارای ابعاد استاندارد 15x10x10 سانتیمتر و وزن مناسب 450 گرم می باشد. این سوپاپ ها، منجر به جریان یافتن یکطرفه آب شده و در صورتی که آب تحت فشار برگشتی یا افت فشار قرار گیرد، سیستم آبیاری را به طور خودکار خاموش می کند.

https://abniro.com/piston-pumps/

 

چنین حالتی موجبات باز شدن دریچه آب جریان پیدا نمودن سیالات را فراهم می آورد. در یک بیان ساده شیر برقی به یک دستگاه آب گفته می شود که به صورت قطع و وصل شدن عمل می کند. به این صورت که وقتی کاربر ماشه تفنگی را رها میکند دهانه خروجی به صورت اتوماتیک بسته شده و آب به مسیر ورودی خود باز میگردد. سعی کنید برای استفاده از نازل ها، نوع مناسب کار خود را انتخاب نمایید. با توجه به وجود انواع مختلف شیر تایمردار آبیاری لازم است که شما با برند های مختلف این نوع از شیرها آشنایی پیدا کنید و مناسب ترین مورد را برای کار خود انتخاب کنید. استفاده از این کارواش برای تمام سطوح مناسب است، ضمن آنکه آب بهطور مستقیم از پمپ به سمت نازل میرود، برای همین با کاهش فشار مواجه نمیشویم. البته فشار واقعی بر سطح، بستگی به نازل و فاصله ی نازل از سطح دارد.

در بسیاری از مواقع با توجه به شدن و عمیق بودن سطح آلودگی ها، برای نظافت باید از نوع آب گرم آن استفاده شود. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر در حوزه طراحی و تولید تجهیزات گرمایش، تهویه و سرمایش گلخانه در حال فعالیت هستند. درداخل نازل ها پیستون یا دریچه کوچکی قرار دارد که با ایجاد فشارتوسط آب به عقب کشیده شده و خروجی نازل را باز می کند. نازل مه پاش برنجی وظیفه تبدیل آب را به مه دارد. اطمینان حاصل کنید که نازل برای واشر فشار ، آبرسانی و کاربرد سازگار است. ولی اگر بدون توجه به نکات و اصول استفاده مناسب از دستگاه استفاده کنید خواهید دید که چگونه در زمان کوتاهی نیازمند لوازم های یدکی خواهید شد. کارواش صنعتی برقی: این نوع کارواش همان گونه که از نامش مشخص است برای عملیات نظافتی خود از موتور الکتریکی استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نویسنده : وبمستران
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1400
مدل های شیرآلات ساختمانی

این مدل برای استفاده از مخزن های بزرگ نیز بسیار مناسب بوده و می توان با انتخاب مخزن مناسب از آن جهت استفاده صد ها نفر استفاده کرد. معمولا دستورالعمل نصب این شیر ها باید ارائه شده باشد، اما اگر نبود می توانید با مراجعه به مقاله نصب شیرآلات نحوه صحیح نصب آن را مطالعه فرمایید. نصب شیرآلات مختلف مانند دوش، شیر مربوط به توالت فرنگی و … در سرویس بهداشتی معمولا دو مدل شیر استفاده می شود، یکی برای روشویی و دیگری برای شیر توالت (فرنگی یا ایرانی). شیرآلات ساختمانی در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند و برای سینک آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی، شیرآلات دستشویی، دوش حمام، شیرآلات توالت فرنگی و … هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین وخوش نام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می باشد. شیرهای آب را به اشکال و طرح های مختلفی طراحی می کنند که افراد بسته به سلیقه و نوع مصرفی که دارند می توانند به انتخاب هر یک دست بزنند. لازم به ذکر است که این نوع از شیرآلات مقاومت بالایی نسبت به رسوبگیری ندارند و برای حفظ زیبایی آنها باید دائماً صیقل داده شوند.

همچنین شیرهای آب سنسوردار آریان فراز نوع دیگری از شیرآلات می باشند که به صورت هوشمند کار می کنند و با گرفتن دست در زیر شیر، آب خارج شده و نیازی به باز کردن شیر توسط دست نمی باشد. در ابتدا باید شیلنگ هایی که در زیر شیر قرار دارند با دقت محکم شوند که این کار توسط آچار انجام می گیرد و نیازی به استفاده کردن از تفلون نخواهد داشت. در ضمن برای بستن شیلنگها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نمی باشد. شیراهرمی علاوه بر بهداشت بالا دارای کارتریج های قابل اطمینان برای مصرف کنندگان می باشند که منجر به افزایش متقاضیان این گونه شیر آلات شده است . در این مطلب تک تک آنها را بررسی می کنیم. شیرآلات را می توان به چند روش تقسیم بندی کرد و مورد بررسی قرار داد. در روش های دیگر تقسیم بندی می توان آنها را بر اساس شکل ظاهری، عملکرد و یا ساختمان و اجزای داخلیشان بررسی کرد. بنابراین اگر بخواهیم مواد سازنده شیرآلات بهداشتی را بشناسیم و مقایسه کنیم، باید جنس بدنه اصلی و جنس روکش آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

در نهایت اینکه برای بررسی مدلها، نقد اطلاعات فنی، مقایسه قیمت و سایر اطلاعات میتوانید به بخش خرید شیرآلات در فروشگاه چارسو مراجعه کنید. در قسمت پولیش هم سطح کار براق و صیقلی می شود. هم یکی از مزایای شیر ظرفشویی است که هم مصرف آب را کاهش داده و هم سطح توزیع آب را بیشتر کرده تا عملیات آبکشی راحتتر انجام شود. به عنوان مثال آشنایی با انواع شیر آب، پرفروش ترین شیرآلات و بهترین شیرآلات ایرانی و قیمت شیرآلات روند تصمیم گیری را آسانتر میکند. مواد شویندهی معمولی مثل ریکا و تاید و تمیز کننده های شیرآلات بهترین پاک کننده ها برای حفظ کیفیت رنگ شیرآلات می باشد. KWC از جمله بهترین برندهای شیرآلات خارجی ساخت کشور سوئیس است که در ایران نیز نمایندگی دارد. این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدارترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد. 

برای خرید محصولات کسری می توانید به نمایندگی شیرآلات کسری در تهران یا سایر شهرهای ایران مراجعه بفرمایید. مهمترین نکته در نصب شیرآلات بحث زمانشان است که بهتراست بعد ازاتمام کارهای ساختمانی و نصب وسایل آشپزخانه مثل کابینت و سینک و… اما با توجه به میزان واردات محصولات خارجی میتوان گفت که اگر یک لیست از پرفروش ترین شیرآلات خارجی درست کنیم می توانیم در ردههای اول به برندهایی مانند KWC ، شودر، دلتا و Pfister اشاره کنیم. متریال به کار رفته در شیرها باید به گونه ای باشد که به این مواد شیمیایی حساس نبوده و توسط این مواد خورده نشود. بهتر است دستگاه از جنسی انتخاب گردد که قابل زنگ زدن نبوده و استحکام بالایی داشته باشد. دماهای بالاتر از 90 درجه سانتیگراد نباید بر روی شیرآلات تاثیر گذاشته و باعث خرابی آنها شوند. آنها چه لوکس، مینیمالیستی و چه به سبک معاصر باشند، یک جزء مهم در طراحی داخلی محسوب میشوند. عمقی که سینک یا روشویی دارد در انتخاب ارتفاع شیرآلات اهمیت زیادی دارد و باید در هنگام خرید شیرآلات مختلف به این نکته توجه نمود. شیرهای خانگی که در ساختمان ها استفاده می شوند، خود به چند دسته تقسیم بندی شد و با توجه به کاربردشان به کار می روند.


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
نویسنده : وبمستران
تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در مسکو

واکسیناسیون کرونا در ۷۰ مرکز ویژه واکسیناسیون در بیمارستان ها و مراکز درمانی مسکو امروز (شنبه) آغاز شد و تا پایان سال جاری میلادی نیز ۱۰۰ مرکز دیگر در مسکو برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون ساکنان پایتخت روسیه گشایش خواهد یافت.

مراکز واکسیناسیون کرونا در مسکو از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ فعالیت می کنند و در زمان حاضر فقط افراد به اصطلاح گروه ریسک شامل معلمان و کارکنان مراکز درمانی و سازمان های خدمات رسانی و امدادرسانی در مسکو، واکسینه می شوند.

واکسیناسیون با ثبت نام قبلی و به صورت آنلاین انجام می شود و افراد می توانند در سایت اینترنتی mos.ru ویژه شهرداری مسکو ثبت نام کنند.

از شرایط برای واکسیناسیون کرونا در مسکو، نداشتن بیماریهای مزمن و شرکت نکردن در آزمایش ها برای واکسن کرونا و سایر واکسن ها اعلام شده است و واکسیناسیون برای زنان باردار و زنان شیرده نیز دارای عوارض جانبی اعلام شده است.

گزارش های رسیده از مناطق روسیه نیز حاکی از آغاز واکسیناسیون کرونا در واحدهای نظامی روسیه است و به گزارش ریانووستی، امروز پرسنل ناوگان بالتیک روسیه بطور گسترده واکسینه می شوند.

رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که از هفته آینده واکسیناسیون عمومی کرونا با استفاده از "واکسن اسپوتنیک وی" آغاز ‌می شود.

ولادیمیر پوتین با بیان اینکه حدود ۲ میلیون دوز "واکسن اسپوتنیک وی" تولید شده است گفت: واکسیناسیون از دو گروه ریسک شامل کادر درمانی و معلمان آغاز می‌شود.

روسیه در روزهای اخیر با حدود ۶۰۰ قربانی جدید در یک شبانه روز، رکورد روزانه بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ثبت کرد.

به گزارش ایرنا از مسکو ستاد عملیاتی پیشگیری و نظارت بر وضعیت کووید-۱۹ روسیه اعلام کرد: در مجموع، از ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا ۴۱ هزار و ۵۳ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش با شناسایی ۲۵ هزار و ۳۵۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به بیش از ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار نفر رسید.
آخرین رکورد از این دست در اول دسامبر (۱۱ آذر) ثبت شده بود که ۵۶۹ بیمار بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.


|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 15 آذر 1399
چین مدعی دستیابی به برتری کوانتومی شد

این در حالی است که سریع ترین سوپر کامپیوتر جهان برای انجام این کار به ۶۰۰ میلیون سال نیاز دارد.

چین مدعی است که این تکنولوژی ۱۰ میلیارد بار سریعتر از Sycamore گوگل است این موفقیت چین را به دومین کشور جهان در رسیدن به "برتری کوانتومی" تبدیل کرده است.

کارشناسان معتقدند در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، چینی‌ها به مزیت محاسباتی خیره ‌کننده‌ای در دنیای کامپیوتر دست یافته‌اند که از آن با نام برتری کوانتومی (Quantum Supremacy) یاد می‌شود.

تیم چینی نمونه اولیه کامپیوتر کوانتومی را به نام "Jiuzhang" ایجاد کردند که از طریق آن حداکثر ۷۶ فوتون شناسایی شد. این مطالعه در مجله Science به صورت آنلاین منتشر شده است.

این دستاورد نشان می دهد که چین به اولین نقطه عطف در مسیر محاسبات کوانتومی در مقیاس کامل رسیده است. یک مزیت محاسباتی کوانتومی، همچنین به عنوان "برتری کوانتومی" نیز شناخته می شود که بیانگر سرعت بالای محاسباتی کوانتومی است.

به گفته این تیم، هیچ رایانه ای سنتی نمی تواند همان کار را در مدت زمان معقولی انجام دهد.


|
امتیاز مطلب : 155
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 5 خرداد 1398
این زن چشم و گوش ترامپ است

هایدی استیراپ، از متحدان استفان میلر، مشاور ارشد ترامپ چند ماه پیش بی سر و صدا به عنوان نماینده کاخ سفید در وزارت دادگستری آمریکا منصوب شد.

به گفته سه منبع مطلع، پس از آنکه مقام‌های ارشد وزارت دادگستری آمریکا از تلاش‌های او برای جمع‌آوری اطلاعات خودی‌ها درباره پرونده‌های جاری و کار این وزارتخانه درباره تقلب انتخاباتی مطلع شدند، ظرف دو هفته گذشته به او گفته شد تا این ساختمان را ترک کند.

این منابع گفتند، این مقام ترامپ متهم است که با نزدیک شدن به کارکنان این وزارتخانه از آنها می‌خواسته تا اطلاعاتی درباره تحقیقات از جمله مسائل مرتبط به تقلب انتخاباتی در اختیار او قرار دهند.

چنین اخباری در شرایطی منتشر می‌شود که ترامپ همچنان ادعاهایی را درباره پیروزی در انتخابات مطرح کرده و بدون ارائه اسناد و مدارکی از تقلب انتخاباتی گسترده به نفع جو بایدن صحبت می‌کند.

 

هایدی استیراپ همچنین بدون مشورت با مقام‌های ارشد این وزارتخانه یا دفتر حقوقی کاخ سفید، پیشنهاد کار به متحدان سیاسی در برخی از عالی‌ترین پست‌های وزارت دادگستری آمریکا را داده بود. به گفته یکی از منابع، او همچنین تلاش داشت در روند استخدام کارکنان ارشد دخالت کند که این نقض سیاست‌های منابع انسانی دولت آمریکاست.

وزارت دادگستری آمریکا در این رابطه اظهارنظر نکرده است. تلاش برای رسیدن به استیراپ هم ناموفق ماند.

این درحالیست که ویلیام بار، دادستان کل آمریکا پیشتر اعلام کرد دادستان‌ها و اف‌بی‌آی ادعاهایی مبنی وقوع تخلف‌های انتخاباتی را بررسی کرده و هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده که بتواند روی نتایج انتخابات تاثیر بگذارد، پیدا نکرده‌اند. با این حال، ترامپ با انتقاد از اظهارات ویلیام بار گفت وزارت دادگستری آمریکا "با جدیت مسائل را بررسی نکرده است."


|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 3 ارديبهشت 1397

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد