زنجیره ای از نمایندگان پدر گواردیولا مشخص است

زنجیره ای از نمایندگان پدر گواردیولا مشخص است


سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدری جدیدترین ساخته هنری این بازیکن سرشناس کشورمان است. او برخلاف اکثر کارهای مهران مدیری فقط در این سریال بازی می کند و کارگردانی نمی کند

سریال «پدر گواردیولا» از ابتدای تولید با مشکلات مختلفی مواجه شد. سعید نعمت الله به عنوان کارگردان این گروه، کارگردانی برخی از مهمترین و پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی از جمله مدینه را برعهده داشته است و این اولین همکاری او با مهران مدیری است. این سریال در شبکه های اجتماعی انجام شده و احتمالا به زودی منتشر خواهد شد.

اینکه در این سریال بازیگران حرفه ای داریم بر جذابیت آن می افزاید. از جمله این بازیگران می توان به مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین، آرش عادل پرور و ... اشاره کرد. در این متن به طور کامل در مورد رگه های پدر گواردیولا با شما صحبت می کنیم. پس اگر می خواهیم اطلاعات دقیقی از این سریال به دست آوریم، با ما همراه باشید.

آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا

در این سریال سعید نعمت الله، بازیگر نقش مهران مدری، پدر گواردیولا نیز حضور دارد. این کارگردان پس از ساخت سریال «برادر جان» بیکار شد و در سال های گذشته فعالیت هنری خاصی نداشت. ظاهرا سعید نعمت الله به طور جدی قصد دارد با سریال پدر گواردیولا به فعالیت هنری خود ادامه دهد. چون نویسنده این اثر اوست. در واقع کارگردان و نویسنده این سریال سعید نعمت الله است. جواد نوروز بیگی که یکی از باسابقه ترین تهیه کنندگان تلویزیون و سینما محسوب می شود، ساخت این سریال پرهزینه را برعهده داشته است. دیگر جنبه های این سریال به شرح زیر است.

فیلمبردار: سعید براتی

آهنگ افتتاحیه: سالار عقلی

تیتراژ پایانی: آرش عادل پرور

مدیر صدابرداری: مسام کمراتی

مجموعه این موارد به ما نشان می دهد که سریال پدر گواردیولا که بازیگر مهران مدری است یکی از بهترین سریال های عرصه ورزش داخلی است. در واقع استفاده از انجمن های حرفه ای اغلب در آثار سعید نعمت الله به چشم می خورد و این مشکل را در این کار هم می بینیم.

تحمل هزینه های سنگین حقوق و دستمزد

جالب است که پرداخت هزینه بالای دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری واکنش های بسیاری را در پی داشت. البته این ارقام نجومی فقط مربوط به مهران مدیری نیست و ردپای آن ها روی دستمزد سایر بازیگران هم دیده می شود.

در کل سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدری پرهزینه ترین سریال تاریخ ایران است.

داستان پدر گواردیولا

یکی از مهم ترین قسمت های هر سریالی البته داستان است و به همین دلیل همیشه سعی می کنیم داستان سریال های مختلف را لو ندهیم. اتفاقی که برای سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری افتاد و تاکنون هیچ داستان خاصی به بیرون درز نکرده است. در واقع هنوز اطلاعات خاصی در رابطه با داستان یا خلاصه داستان وجود ندارد.

در هر صورت با توجه به سابقه کلی سعید نعمت الله در طراحی داستان ها و درام های اجتماعی، می توان حدس زد که این سریال نیز در همین ژانر خاص ساخته شده است. تاریخچه سریال سعید نعمت الله همیشه پر از پیچ و خم است و به همین دلیل می توان انتظار داشت سریال پدر گواردیولا با مهران مدیری به زودی جایی در قلب طرفداران سریال های ایرانی پیدا کند. همه عوامل سریال و بازیگران آن یا در نقش های کمدی یا دراماتیک بازی می کردند. پس می توان امیدوار بود که یکی از بهترین سریال های سال های اخیر در انتظارمان باشد.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

از زمان پخش سریال «پدر گواردیولا» با بازی مهران مدیری اطلاع خاصی در دست نیست. این سریال قرار بود در اوایل سال 1401 هجری قمری پخش شود که به دلیل مشکلات مختلف به طور کامل لغو شد.

ظاهرا هنوز سرنوشت اکران قسمت بعدی مشخص نیست و اگرچه باید گفت که نمی توان پیش بینی کرد که ادامه فصل چه خواهد بود، اما قسمت اول سری بعدی را شاهد خواهیم بود. خواهد بود. سریال پدر گواردیولا یا نه. باید منتظر ماند و دید این سریال در بازار چگونه عمل می کند. البته اگر سریال «پدر گواردیولا» با بازی مهران مدری طرفداران زیادی را به خود جلب کند، احتمال پخش فصل دوم آن وجود دارد.

اخرین حرف

سریال پدر گواردیولا یک سریال جدید سرگرمی خانگی ساخته سعید نعمت الله است. این سریال به دلیل حضور بازیگران سرشناس مورد توجه بسیاری از طرفداران سریال های ایرانی قرار گرفته است.

یکی از سریال هایی که مهران مدیری پدر گواردیولا در آن نقش آفرینی می کند. این یکی از جالب ترین داستان های دوران پخش است و ما را همیشه به دنبال قسمت های جدید نگه می دارد. پرداخت دستمزد بازیکنان به عنوان یکی از مشکلات مربوط به سریال پدر گواردیولا در نظر گرفته می شود که به نوبه خود باعث ایجاد اصطلاحی برای این خط شده است.

ادامه پست:  https://tmk.ir/series/102026




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : وبمستران
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: