کاربرد و انواع سایبان خودرو

کاربرد و انواع سایبان خودرو


برنامه ایوان ماشین

1. از خواب پرهیز کنید

یکی از عواملی که باعث خراب شدن رنگ خودرو می شود نور خورشید است. در واقع آفتاب بدترین دشمن رنگ خودرو است و در دراز مدت می تواند باعث کنده شدن رنگ خودرو و در نهایت کنده شدن آن از روی بدنه شود.

نور مستقیم خورشید باعث گرم شدن قطعات پلاستیکی استفاده شده در داخل خودرو می شود و منجر به انتشار گازهای مضری می شود که به سلامت سرنشینان آسیب می رساند و به همین دلیل بهتر است شیشه ها را پایین بیاورید. برای دقایقی در گرم ترین روزهای سال.. بعد از اینکه گرما در کابین بود، کولر را روشن کرد.

2. پیشگیری از فضله پرندگان

عامل دیگری که رنگ خودرو را تهدید می کند، فضولات پرندگان است. به دلیل اسیدی بودن فضولات کبوتر، در صورتی که مدت زیادی روی بدنه خودرو باقی بمانند، پس از برداشتن از بدنه، مشخص می شود که رنگ این قسمت با سایر قسمت ها متفاوت خواهد بود. باید در اسرع وقت تمیز شود. .

3.جلوگیری از ایجاد گرد و غبار بر روی بدنه خودرو

عامل بعدی گرد و غبار است. زمانی که گرد و غبار روی بدنه خودرو می نشیند، هرگز خودرو را با دستمال خشک تمیز نکنید، زیرا باعث ایجاد خط و خش روی بدنه می شود.

اکنون می توانیم در مورد معنی و عملکرد چادر که سه عملکرد محافظتی دارد، اظهار نظر کنیم.

موضوعات مختلفی وجود دارد که به دو بخش پیشگیری و نگهداری برای محافظت از بدنه خودرو در برابر آسیب های ناشی از عناصر خارجی، آفتاب، باران، کثیفی و ... تقسیم می شوند. اصولا رایج ترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه خودرو استفاده از چادر است. ، روکش پارچه ای متفاوت برای بدنه خودرو.

انواع ماشین فروشی

به طور کلی، چادرهای ماشین به دو لایه ساده و ضد آب تقسیم می شوند و چادر ضد آب عمدتا از پلاستیک ساخته شده است، بنابراین هیچ سوراخی در مواد استفاده شده وجود ندارد.

همچنین اکثر چادرهای ضد آب دارای خطوط دوخت نیستند، بنابراین امکان ورود آب از دهانه های دوخت به صفر می رسد. منجر به m. خودتو کتک نزن

اما نوع چادری که بیشتر برای موتورخانه استفاده می شود مدل پارچه ای است که با مدل پارچه ای از بازار قابل تهیه است.

از این نوع چادرها دو نوع سبک و سنگین وجود دارد که نمونه های سنگین با وجود وزن بیشتر (حدود 5 کیلوگرم) در زیر نور مستقیم خورشید دیرتر پوسیده و ناپدید می شوند.

علاوه بر این چادرهای برزنتی چند لایه نیز در بازار وجود دارد که عمر مفید بالاتری دارند اما به دلیل وزن بیشتر حمل و نقل و پخش بر روی خودرو کمی دشوارتر است.

بله چادرهای سنگین مقاومت بهتری در برابر باد دارند و تحرک کمتری دارند.

همچنین باید به خاطر داشت که برخی از انواع چادرها کابل هایی را برای دسترسی به درب خودرو ارائه می دهند که البته مدل های ضد آب این گزینه را ندارند.

برداشت شده از: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-206-و-207/




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: