پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی

مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی

با توجه به کاربردهای مختلف ذکر شده در مورد واتر جت صنعتی می توان آن را به عنوان یک پاک کننده بسیار خوب و قوی برای نظافت سطوح مختلف ارائه کرد و مهمترین عامل در انتخاب کیفیت کارواش صنعتی مرغوب و بادوام به حساب می آید. در واقع استفاده از انواع پمپ های کارواش صنعتی می تواند مزایای بسیاری را برای کاربران در صنایع مختلف به همراه داشته باشد از جمله:


افزایش کیفیت و سرعت کارواش صنعتی راندمان کار

اتصال پمپ به محیط به دلیل عدم استفاده یا استفاده بسیار کم

تضمین کیفیت تمیز کنندگی عالی به دلیل قدرت پاک کنندگی بسیار بالای دستگاه

به سطوح یا سایر اشیاء تحت تمیز کردن آسیب ندهید

قیمت های مناسب و استاندارد

کاهش نیاز به نیروی خدماتی

افزایش بهره وری و پوشش اقتصادی

از بین بردن لکه ها و ذرات قدیمی، تمیز کردن چرم، تخریب بتن و غیره. یک توانایی عالی و ویژه برای. به دلیل جت های آب با فشار بالا

موارد استفاده از پمپ کارواش صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی، برای نظافت خانگی نیز استفاده می شود. موارد متداول مورد استفاده برای تمیز کردن این ابزار عبارتند از:

کارواش

پایین سالن

گذرگاه طاقدار

تجهیزات لباسشویی

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت سطوح و تجهیزات صنایعی مانند: صنایع پتروشیمی، روغن سرامیک، لوله سازی و ....



پمپ شستشوی صنعتی چگونه است؟

شاید بدانید که بسیاری از کارواش ها از پمپ های کارواش صنعتی برای شستشوی خودروهای خود استفاده می کنند. پمپ های صنعتی نسبت به سایر پمپ های مورد استفاده در کارواش ها برای فشار آب بیشتر مناسب تر هستند و به راحتی می توانند آلودگی ها را از بدنه خودرو پاک کنند. نحوه کار پمپ های کارواش صنعتی با انتقال انرژی مکانیکی به آب است و این عمل باعث افزایش فشار آب می شود. انرژی مکانیکی معمولاً آنقدر زیاد است که آب مستقیماً به محیط مورد نظر منتقل می شود و کمترین سایه توسط بدنه پمپ ایجاد می شود. البته پمپ های کارواش صنعتی انواع مختلفی دارند و بسته به کاربرد شما و ویژگی های فراوانی که در گذشته داشته است، باید یکی را انتخاب کنید که مناسب مجموعه شما باشد. البته به طور کلی کارواش های صنعتی از نظر عملکرد و عملکرد تا حد زیادی به دو نوع تقسیم می شوند و پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز با نام های مختلف و انواع مختلف بسته به نوع آن وجود دارد. پمپ ها را می توان پمپ های پیستونی رفت و برگشتی، پمپ های دیافراگمی، پمپ های شیمیایی، پمپ های مغناطیسی، پمپ های اندازه گیری و پمپ های حلقه ای در نظر گرفت. در زمینه پمپ های گریز از مرکز می توان به پمپ های کارواش صنعتی، پمپ های آب و فاضلاب، پمپ های خود پرایمینگ، پمپ های گریز از مرکز عمودی، پمپ های گریز از مرکز چند لایه و ... اشاره کرد. پمپ های ذکر شده که در شرایط خاص قابل استفاده هستند کدامند که باید با توجه به شرایطی که از پمپ و کاربرد خود انتظار دارید خریداری کنید؟ البته برای به دست آوردن بهترین پمپ با هزینه مناسب، باید به فکر بهترین راه برای خرید آن باشید.

 

بهترین روش خرید پمپ کارواش صنعتی

محصولات مختلفی در زمینه خرید و فروش پمپ کارواش صنعتی در کشور وجود دارد. برای خرید پمپ کارواش صنعتی باید به سراغ مجموعه هایی رفت که از نظر اصالت و کیفیت کار بسیار مناسب هستند. در واقع باید تمام اعتبار لازم و کیفیت کار خوب را داشته باشند تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید. برای اینکه بدانید کدام شرکت دارای بالاترین کیفیت تولید پمپ کارواش صنعتی است، حتما بررسی کنید که این شرکت تحت چه مجوزی محصولات خود را تولید می کند. در صورتی که این شرکت بسیاری از استانداردهای بین المللی را در محصولات خود رعایت می کند، می توانید برای خرید محصول با آنها تماس بگیرید.

مراجعه به منبع: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/ 




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : وبمستران
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: