هنر دستگاه تصفیه آب

هنر دستگاه تصفیه آب

پمپ هایی خاص جهت تزریق آب با فشار بالا به درون ممبران ها. بهترین اقدام جهت تهیه و نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی، مشاوره تخصصی و بهرهگیری از دانش و تجربه کارشناسان مجربی است که در زمینه عرضه و فروش تجهیزات معتبر صنعتی فعالیت میکنند. این شرکت همچنین امکان دسترسی به قطعات، فیلترهای تصفیه آب و کلیه تجهیزات تصفیهای مورد نیاز را با نازلترین قیمت بازار برای کلیه هموطنان در سراسر کشور فراهم کرده است. دستگاههای تصفیه آب صنعتی که با مکانیسم تبادل یونی کار میکنند، بیشتر برای آبهای دارای سختی قابل توجه، استفاده میشوند. ممبران انواع مختلفی دارد که بر اساس، قدرت فیلتراسیون، دقت حذف ذرات، نوع فرایند تصفیه، مواد فیلترشونده، حداکثر سختی مجاز و … در مرحله اول تصفیه از فیلتر پلی پروپیلن یا الیافی استفاده میشود تا مواد جامد و درشت مثل شن، ماسه، لجن و جلبکها موجود در ابتدای کار جذب شوند. عمل تصفیه آب با هدف جداسازی کلیه ناخالصیها و از بین بردن عوامل مضر موجود در آب انجام میشود. سیستم اولترافیلتراسیون با استفاده از ممبران، از عبور کلیه ذرات با قطر بیش از 0.02 میکرون جلوگیری میکند. روش اولترافیلتراسیون Ultra Filtration یکی از جدیدترین و کارامدترین روشهای تصفیه آب با قابلیت حذف 99 درصد آلایندهها است.

 

از دستگاههای اولترافیلتراسیون در کارخانهها برای تصفیه پسابهای صنعتی استفاده میشود. این سیستم 98٪ مواد جامد محلول را از بین میبرد، که باعث میشود که آب را سالم بنوشید. کلر که با هدف ضدعفونی آب در سیستم های تصفیه آب شهری به آب اضافه می شود، علاوه بر ضرر برای سلامتی، باعث بوی نامطبوع آب نیز برای بسیاری از افراد در هنگام استفاده می شود. منابع تأمین آب، امکان دارد به وسیله آلاینده های گوناگون دچار آلودگی و یا ناخالصی های گوناگون شوند. تا ناخالصی ها و نمک موجود در آب حذف شود. نوع و کیفیت آب ورودی، کیفیت فیلترهای پیش تصفیه و ممبران و سرویس و نگهداری به موقع بر طول عمر دستگاه تصفیه آب صنعتی تاثیر می گذارند. کشور تایوان قدرتمند ترین کشور در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد که در ایران نیز بسیار مطرح هستند. شرکت خانواده آب، با بهکارگیری کارشناسان مجرب و حرفهای و همکاری با برند مطرح واتر فمیلی، بیش از یک دهه است که در زمینه طراحی، ساخت و ارائه مشاوره در خصوص دستگاههای تصفیه آب صنعتی و خانگی فعالیت میکند. آشنایی با اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی برای گروههای تجاری مختلف و اشخاصی که قصد تهیه آن را دارند، بسیار لازم است.

 

در فرایند عبور آب از درون ممبران، کلیه ناخالصیها اعم از آلایندههای شیمیایی، ذرات بسیار کوچک معلق و مواد محلول اجازه عبور از غشا را ندارند و در نتیجه خروجی ممبران، آب خالص خواهد بود. در روش اسمز معکوس (Reverse Osmosis) از یک غشای نیمهتراوا برای عبور دادن مولکولهای آب خالص و جدا شدن ناخالصیهایی مثل نمکها و املاح محلول استفاده میشود. این فرایند باعث میشود آب از املاح معدنی غنی شده و خاصیت آنتی اکسیدانی آن افزایش یابد. تعداد فیلتر مناسب، باعث بیشتر شدن عمر فیلتر و بهبود عملکرد دستگاه خواهد شد. البته اگر قصد دارید دستگاه تصفیه آب صنعتی بخرید، بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید. یک آشنایی اولیه به شما در مراقبت بهتر از دستگاه و عملکرد درست آن در آینده خواهد کرد. کارشناسان و همکاران مجموعه پشتیبانی دیجی آب کالا زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب را از طریق پیامک و تماس اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

طول عمر دقیق این فیلترها به میزان املاح موجود در آب بستگی دارد و هر زمان که رنگ فیلتر مایل به قهوهای شد باید فیلتر جدید را با آن جایگزین کنید. بسته به نیازهای تصفیهای آب، روش مناسب با بازدهی حداکثر اتخاذ میگردد. هر صنعت برای تصفیه آب، چه به عنوان ماده ورودی و چه به عنوان پساب خروجی، استانداردهای مشخصی دارد که پارامترهای کمی و کیفی آب در نهایت باید به حدود مجاز تعیینشده در استاندارد برسند. آب به عنوان پرمصرفترین ماده و مایه حیات زمین، در صنعت استفادههای زیادی دارد. صنعت نساجی، تولید غذا و دارو، کارگاههای تولیدی و… در روش EDI سیستم تبادل یونی و روش فیلتراسیون ترکیب شده تا حداکثر بازدهی برای یک صنعت خاص تأمین شود. این سیستم تصفیهای اساس کار بسیاری از شیرینکنندهها در تأمین آب شرب مناطق مختلف بوده است. چرا که این فروشگاهها همواره برای پشتیبانی خدمات و تأمین تجهیزات قابل تعویض یا مورد نیاز، همراه شما خواهند بود. خرید از مراکز بزرگ و معتبری که در کنار فروش دستگاههای مدرن و متنوع، در زمینه عرضه بسیاری از تجهیزات و قطعات جانبی این دستگاهها فعالیت میکند، خیال شما را از بابت هر گونه مشکل احتمالی در آینده راحت خواهد نمود.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

 




|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: